Dzięki uprzejmości studia Daybreak Games Company, twórców H1Z1: King of the Kill, mam do rozdania kod dostępu do tej gry.

W lutym 2016 H1Z1 podzielony został na dwa tytuły: strzelankę King of the Kill oraz tryb survivalowy Just Survive. Obie gry przyciągnęły sporą rzeszę fanów i obie możecie zakupić na Steam. Możecie też wziąć udział w naszym bardzo szybkim konkursie i wygrać kod dostępu do H1Z1: King of the Kill.

Wasze zadanie jest proste.

Wyobraźcie sobie hipotetyczną sytuację: studio DayBreak Games planuje dodać do gry nową, unikalną broń. No i tu pojawia się problem, bo potrzebna jest nie tylko odpowiednia polska nazwa, ale także opis właściwości tej broni. No więc, jakbyście nazwali to nowiutkie cudo i jakie mogłoby być jego przeznaczenie w H1Z1: King of the Kill?

Zasady:

  • W komentarzach do tego posta napiszcie polską nazwę hipotetycznej broni, która mogłaby zostać dodana do H1Z1: King of the Kill oraz krótki opis jej właściwości.
  • Nazwa broni oraz jej opis musi być stworzony przez Was, w innym przypadku uczestnik zostanie zdyskwalifikowany.
  • Uczestnik może zamieścić tylko jeden wpis konkursowy – każdy kolejny nie będzie brany pod uwagę.
  • Możecie polubić stronę BabaGra.pl na Facebook;
  • Możecie udostępnić post konkursowy na FB i zaprosić swoich znajomych do uczestnictwa – szczególnie jeśli jeszcze nie posiadają H1Z1: King of the Kill.

Macie czas do soboty, 27 maja, do  godz. 23:59 .

Spośród zamieszczonych komentarzy, wybiorę  jeden (1), który najbardziej mi się spodoba i autora nagrodzę kodem na H1Z1: King of the Kill.

Wyniki podam w niedzielę, 28 maja, po godzinie 20-tej czasu polskiego, w komentarzu do tego posta ?

Z osobą, która zwycięży skontaktuję się poprzez maila podanego przy rejestracji w Disqus. Macie 7 dni na odbiór nagród – po tym terminie nagroda przepada!

Otrzymany ode mnie kod należy zrealizować na Steam.

P.S. Zachęcam Was do polubienia strony BabaGra.pl na FB – nie przegapicie w ten sposób informacji o rozdawnictwach na stronie ?

10 KOMENTARZE

  1. Brakuje w tej gierce SMG jakiegos moze tak jakies MP5?
    -26 nabojow w magazynku
    -dmg 3
    -zasieg krotki do sredniego
    -Uszkodzenia samochodow 1-2
    -szybkostrzelnosc bardzo duza albo duza
    -recoil podobny do kalaszka ewentualnie nieco wiekszy
    A moglaby sie nazywac dl-7

  2. broń nazywałaby się: CTTR – Co Ty Tutaj Robisz – ‚CoTeRka’ – nic ale przede wszystkim NIKT nie umknie jej oku, prawdziwy agent 007 wśród broni:
    -szybkostrzelna broń z rozbudowanym magazynkiem w stylu NEGEV ale powolnym przeładowaniem,
    -wbudowany radar – mały ekran zdradzający na krótki dystans wrogów tudzież czujnik wydający dźwięki ‚pikanie’, gdy wróg w pobliżu – ma na celu nie dać się zabić przez camperów ‚w plecy’, od dzisiaj już nikt nie może czuć się bezpiecznie,
    -wiadomo.. spory recoil – szaleńczy, nie do opanowania dla ‚chaotyków’ ale też przy współpracy doświadczonego żołnierza z nią zabójczy w tapach na średnie dystanse – dance macabre,
    -możliwość wystrzelenia jednej sztuki amunicji namierzającej – czujnik [do aut], hahaha.
    trochę mnie poniosło ale śmiech to zdrowie, pozdrawiam 🙂

  3. Z tego co widziałem na paru strimach H1Z1 to brakuje w tej grze nie broni do zabijania, a możliwości crowd control lub do zasadzek. Dlatego moja propozycja to …

    R0-KIT rev. A
    „Rokita”
    Jeżdżący dron, który porusza się w prostej linii lub tam gdzie zostanie wysterowany.
    Gracz może włączyć w nim emitowanie dźwięku kroków, przeładowania lub wystrzału.
    Dron nie emituje własnego dźwięku wcale.
    Może zostać zdetonowany aby stworzyć efekt podobny do Stun grenade.

    Taki mały diabełek, pozornie bezużyteczny dla frontalnych, agresywnych graczy. Zawsze chciałem coś takiego w planetsidzie

  4. fajnie i wesolo bylo by gdyby w grze byly jakies granatniki, oczywiscie ciezko bylo by go dorwac bo tylko zrzut i to jeden z tych ostatnich:
    GRANATNIK
    +++
    – zasieg bardzo daleki regulowany poprzez podnoszenie celownika coraz wyzej
    – duze obrazenia i nie male pole razenia (2 uderzenia w polu razenia zabijaja)
    – granaty wybuchaja od razu po kontakcie z przeszkoda bez czasowego opoznienia

    —-
    – trzeba uwazac, mozna wysadzic samego siebie, (np w pomieszczeniach)
    – mało amunicji 6 ladunkow (wiec max 3 osoby do zabicia, ktore nie byly blisko siebie)
    – robi duzy halas wiec od razu wiadomo skad pada strzal

    podsumowujac, potezna bron na dystans, gdzie latwo mozna wykurzyc przeciwnika np z za kamienia czy drzewa, lecz na bliski dystans zupelnie nieskuteczna

  5. JA bym chciał Claymore(mina przeciwpiechotna).
    A tak na poważnie to coś co strzela klejem heh lub można to na ziemi rozłożyć w postaci mazi w którą jak postać wdepnie to musi stać z kilka sekund.I zostawia buty po wyrwaniu się.heh
    Zasięg strzału 20-25 metrów.Zasięg na jaki można rozłożyć w koło powiedzmy 7 metrów.Czas leżenia 10 sec.Czas działania po wdepnięciu 5 sec.
    Kolor mazi klejowej zależny od cech działania:
    1.Zielona(toksyczna)blokująca na 5 sekund+dodatkowe obrażenia od toksyn z 5 HP na sec.poprzez parowanie)
    2.czerwona(promieniowanie) działanie zawroty głowy i dziwny obraz na ekranie.Usuwa 5 HP na sec.
    3.Bezbarwna tylko klejąca się.
    Ilość pocisków w magazynku 5 kul klejących.
    Wygląd jak broń złomiarza w Overwatch.Coś jak ręczna wyrzutnia piłek tenisowych.
    Nazwa hmmmmm…Sklejownica.
    Ps:Wiem wiem już mam jedną kopie gry od Ciebie Kinya i jestem poza konkursem ale chciałem uzewnętrznić moje pokłady wyobraźni znów no i urozmaicić rozrywkę w H1Z1 heh 🙂

  6. Onion rifle

    Jedna zasadnicza cecha…
    pocisk przeleci nawet przez całą mapę (nie celując) i trafi w plecy typka, który przez całą gierkę kampi w WC by zająć drugie miejsce za 0… no ewentualnie pierwsze z 1 fragiem przy odrobinie szczęścia.
    Trafienie będzie zawsze w plecy choćby nawet stał tymi plecami do ściany. Każdy gracz mógłby użyć takiego naboju tylko raz na gierkę.

Comments are closed.