Panie i Panowie… nadciąga kolejna wiekopomna chwila. H1Z1 po raz czwarty odmieni swoje oblicze i powróci – a raczej postara się powrócić, do mechanik jakie obecne były w grze w trakcie pre-sezonu 3.
Na dzisiaj, na godzinę 18:00 czasu polskiego zapowiedziano pierwszą aktualizację Z1 Battle Royale (a może to nadal H1Z1 – powiem uczciwie, że się już pogubiłam). Przerwa potrwać ma około 4 godzin, ale warto poczekać, bo wprowadzane zmiany mają rzekomo przyciągnąć tysiące graczy.
No dobrze, to co się zmieni i co nowego wprowadzone zostanie dzisiaj do gry? Oto lista:
-
- Bronie (pierwsze podejście) – niektóre cechy AR-15, Ak-47, M-9, strzelba i Magnum zostały zmienione, tak by odwzorować mechanikę z pre-sezon 3 (szczegółowy opis znajdziecie tutaj);
- kilka godzin temu wprowadzono na serwerze testowym poprawki w postaci usunięcia błysku z lufy oraz praktycznie odtworzono kamerę z czasy PS3 – jeśli ludziom się spodoba, to trafi to do gry w czwartek jako hotfix;
- Dobieranie graczy do meczy na podstawie doświadczenia;
- Dynamiczne dobieranie graczy – mecze będą dynamicznie dopasowywać początkową strefę biorąc pod uwagę ilość graczy na starcie (szczegółowy opis znajdziecie tutaj);
- Czas oczekiwania w lobby skrócono do 135 sekund;
- 90% meczy odbywać się będzie przy słonecznej pogodzie o godzinie 14:00, tylko 1% w nocy;
- Wyświetlanie nazwy gracza w lobby – do ustawień (kategoria „gameplay”) dodano opcję pokazania tabliczki z nazwą nad postacią w Box of Destiny;
- Odliczanie końcowe w lobby – ostatnie 30 sekund przed startem meczu;
- Animacja podskoku jest bardziej czuła;
- Gracz może strzelać z celnością podczas skoku i celowania;
- Gracze mogą zmieniać miejsca i strzelać z poruszającego się pojazdu, tak długo jak nie przyspiesza;
- Dodano nowe wyzwanie – osiągnij 5 razy w TOP 15 z 3 zabójstwami;
- Usunięto opóźnienie, które uniemożliwiało graczom strzelanie z celnością podczas celowania;
- Zmniejszono ograniczenia związane z szybkim poruszaniem się na boki (ENAS);
- Gracze, którzy brali udział w Pro-League Sezon 1 w H1Z1, otrzymają nagrodę w postaci skórki na AR.
- Bronie (pierwsze podejście) – niektóre cechy AR-15, Ak-47, M-9, strzelba i Magnum zostały zmienione, tak by odwzorować mechanikę z pre-sezon 3 (szczegółowy opis znajdziecie tutaj);
Jak widzicie, jest to większość zmian, jakie opisywałam bardziej szczegółowo kilka dni temu, więc jeśli nie mieliście okazji się zapoznać się z moim opisem, to kliknijcie tutaj.
Wszystko co musicie wiedzieć o nadchodzących zmianach w skórkach w Z1 Battle Royale.
Oczywiście to nie koniec prac nad przywróceniem świetności H1Z1 na PC. Przed nową ekipą jeszcze długa droga, a w związku z tym iż wiele osób pracujących nad grą w czasie pre-sezonu 3 nie jest już związana ze studiem, przywrócenie co niektórych rzeczy – jak chociażby kolorów i oświetlenia, będzie bardzo ciężkie.
ZPU7
Dajcie znać co sądzicie o tych zmianach 🙂
P.S. Zdjęcie główne wykonane przez IM Photographer.