Piątkowy wieczór był z pewnością ekscytujący dla graczy H1Z1: Just Survive, kiedy to z godziny na godzinę devsi postanowili zaktualizować wersje Live. Tyle szczęście nie mieli gracze King of the Kill, ale i tutaj co nieco się działo.
Na serwer testowy trafiły kolejny zestaw poprawek i jeśli wszystko dobrze pójdzie, to jeszcze w tym tygodniu trafią one na serwery Live. Miejmy więc nadzieję, że nie pojawią się nowe problemy, gdyż tak jak twórcy gry zapowiadali – dopóki są nierozwiązane problemy na testowym, dopóty aktualizacja ta nie trafi na serwery Live.
Oto lista zmian jakie trafiły na serwer testowy H1Z1: King of the Kill.
Rejestracja obrażeń
- Ulepszenia w kodzie, które maja zoptymalizować rejestrację trafień wszystkimi broniami.
- Ulepszenia w kodzie pocisków.
- Obrażenia zadawane przez wybuchowe strzały powinny być bardziej konsekwentne.
- Wybuchające strzały nie będą zdawać obrażeń graczom znajdującym się za ścianą.
- Teren i drzewa nie będą blokować obrażeń od granatów HE.
Zapraszanie z Twitch
- Streamerzy, którzy połącza swoje konto Twitch w grze będą mogli zapraszać bezpośrednio w grze swoich widzów do duo i piątek.
- Oglądający także muszą mieć połączone konto Twitch z grą aby móc otrzymać zaproszenie.
Ulepszenia mapy
- Dodano lotnisko Scott’s Airfield na północ od jeziora Rubinowego (zdjęcie z lotniska znajdziecie tutaj).
- Do wnętrz budynków dodano gaśnice, które gdy się do nich strzeli wypuszczą dym.
- Dodano więcej ATV na obrzeżach mapy.
- Dodano więcej osłon w otwartych miejscach (np. na zachód od PV).
- Dodano więcej obozów z łupami na otwartych terenach.
- Długie płoty mają więcej przejść.
- Nie można ścinać drzew.
- Naprawiono brakującą kolizję na klatce schodowej szpitala oraz wiele innych błędów takich jak podwójne drzwi, czy też przedmioty w złych miejscach.
Craft
- Pasek postępu będzie wyraźnie wskazywał kiedy można wytworzyć dany przedmiot.
- Zmieniono wygląd listy przepisów umieszczając na górze te najczęściej wytwarzane.
- Dodano przyciski Craft i Craft Max.
Oto plany ekipy H1Z1: King of the Kill do końca 2016 roku
Inne poprawki
- Poprawiono restrykcje związane z ograniczeniem ping oraz systemem fair play.
- Poprawiono końcowy ekran meczu (śmierć i zwycięstwo), tak aby pokazywał prawidłowe informacje we wszystkich trybach gry.
- Wygrywająca drużyna nie będzie kończyć już na drugim miejscu.
- Bandaże i apteczki umieszczane będą po podniesieniu w pierwszym wolnym slocie .
- Naprawiono problem z plecakiem militarnym, który zabrany z ciała innego gracza nie zastępował automatycznie gorszego plecaka, jeśli takowy posiadał gracz.
- Naprawiono przedmioty trudne do podniesienia na wystających powierzchniach (półki, podwyższenia, itd).
- Podkreślnik może zostać użyty w nazwie postaci: Babagra_PL
- Naciśniecie ESC zawsze pokaże Menu.
- Samochody policyjnie nie powinny się już blokować i wybuchać.
- Naprawiono czas rozdrabniania Kitsune Plated Full Helmet oraz Tactical Goggle.
- Poruszanie się podczas kucania na drewnianych powierzchniach w cichych butach (trampki), będzie już delikatnie słyszalne.
- Naprawiono problem ze znikającymi z interfejsu paskami członków grupy gdy rozpoczynał się mecz.
- Nie będzie można już duplikować podstawowych skórek na ekranie wyglądu.
- Ulepszono przejście animacji pomiędzy rzutem, a wymiana broni.
- Naprawiono komunikaty o błędach wskazujące, że gracze zostali rozłączeni za bezczynność.
- Poprawiono tekst wyjaśniający zasady funkcjonowania obstawiania meczy (Back Your Match).
To co – ucieszycie się, gdy poprawki te trafią na serwery Live, czy może chcielibyście aby na liście znalazło się kilka innych rzeczy?
P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB. Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?
Wszystko mi się podoba 🙂 ale mam nadzieje, że jak dodadzą to na live będzie wszystko dopracowane…. bez niespodzianek 🙂 Pozdro
Elegancko 🙂