Na serwery Fallout 76 trafiła dzisiaj długo oczekiwana aktualizacja, wprowadzająca długo wyczekiwana przez graczy zmianę, a także dalsze ulepszenia w wydajności, stabilności i balansie, a także naprawiła wiele błędów.

Rozmiar tej aktualizacji jest znacznie mniejszy niż poprzednia i wersja na PS4 i Xbox zajmuje około 3 GB, podczas gdy wersja na PC jedynie 36 MB.

Ogólne

  • Wydajność: Liczba klatek na sekundę na PC ponownie jest nieograniczona, jednak osiągnięcie bardzo dużej liczby klatek na sekundę nie powoduje już przyspieszenia ruchu. Problem ten został rozwiązany pierwotnie w aktualizacji z 19 listopada.
  • Stabilność: Klient i serwery gry Fallout 76 otrzymały dodatkowe poprawki stabilności.

C.A.M.P., rzemiosło oraz warsztaty

  • Skrytka: Maksymalna pojemość skrytki została zwiększona o 50% do 600 funtów. To zachowawcza regulacja, planujemy jeszcze zwiększyć limit pojemności w przyszłości, o ile tylko zmiana ta nie wpłynie na stabilność gry.

Zrównoważenie gry

  • Wrogowie: Nagrody PD za zabicie stworzeń wysokiego poziomu zostały zmniejszone.
  • Bossowie: Naprawiono błąd wpływający na łupy po bossach. Gracze powinni teraz właściwie otrzymywać 2-4 przedmioty na bossa, w zależności od poziomu trudności i poziomu stworzenia.
  • Uzbrojenie: Obrażenia od broni automatycznej zostały zwiększone globalnie o około 20%.

PVP

  • Efekty broni: Trafienie innego gracza kriolatorem nadaje teraz status schłodzony, zmrożony lub zamrożony, w zależności od liczby trafień. Czas trwania negatywnej premii szybkości poruszania się, wywołanej tymi efektami, został znacznie zmniejszony.

Hejterzy będą hejtować, a ja spokojnie zwiedzam Wirginię Zachodnią

Naprawione błędy

  • Pancerz wspomagany: Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre rusztowania pancerzy wspomaganych uniemożliwiały graczowi opuszczenie pancerza wspomaganego.
  • Silosy atomowe: Tablice w silosach atomowych nie wyświetlają już fragmentów kodów startowych po zresetowaniu ich w danym tygodniu.
  • C.A.M.P.: Przenoszenie C.A.M.P. właściwie przenosi teraz osobne elementy, zbudowane przez gracza, do zakładki W magazynie w menu budowy.
  • Warsztaty: Na PS4, przewody nie wydają się już unosić w powietrzu podczas próby połączenia dwóch lub więcej elementów.
  • Wieżyczki: Nie stają się już niewidzialne, jeśli gracz nie jest obecny w C.A.M.P., a jego wieżyczki zostaną zniszczone.
  • Karty profitów: Awansowanie karty profitu nie powoduje już pojawiania się duplikatów.
  • Drużyny: Naprawiono błąd, w wyniku którego drużyna nie mogła zostać właściwie uformowana w świecie gry po stworzeniu drużyny w menu głównym, gdy obaj gracze używali nowych postaci.
  • Drużyny: Czas wyświetlania powiadomień społecznościowych został skrócony, gdy oczekuje wiele powiadomień. Powinno to rozwiązać problem, w wyniku którego gracze nie widzieli, że poprawnie dołączyli do drużyny.
  • Mutacje: Mutacje elektryczne naładowanie i niestabilny izotop nie dają już graczowi dodatkowego zdrowia.
  • AFK: Gracze są teraz rozłączani po 10 minutach nieaktywności. Na 1 minutę przed usunięciem, pojawi się ostrzeżenie.
  • Atomowy Sklep: Na PC, pozycja kursora nie jest już rozbieżna z kliknięciami w Atomowym Sklepie, podczas używania Chromium w rozdzielczościach 16:10.
  • Wrogowie: Czerwone celowniki i paski zdrowia wrogów nie pozostają już na ekranie, podczas gdy wróg zniknie z pola widzenia.
  • Pip-Boy: Naprawiono błąd, w wyniku którego w interfejsach Statystyk i Efektów Pip-Boya pojawiały się zduplikowane dane.
  • Odrodzenie: Śmierć podczas zbytniego obciążenia nie usuwa już wszystkich znaczników na mapie podczas próby odrodzenia. Zamiast tego, gracz może się teraz odrodzić przy najbliższym odkrytym znaczniku mapy.
  • Wyświetlacz misji: Powiadomienia o celach misji nie pojawiają się już dla nieaktywnych misji, natychmiast po połączeniu ze światem.

Na 11 grudnia zaplanowano kolejną aktualizację, zawierającą ulepszenia C.A.M.P., możliwość zmian atrybutów S.P.E.C.I.A.L., dodatkowe ustawienia na PC i nie tylko.